2024. Március 28, Csütörtök, Gedeon, Johanna
Főoldal | Hardver | Szoftver | Tudástár | Árlista | Partnerek | Kapcsolat

Tudástár
 
A problémát két helyen kell keresnünk, a bővítménykezelőben, vagy a profilunk bővítmény fájljában:   A bővítménykezelő elérése:
  1. Indítsuk el az Outlook-ot
  2. Eszközök menü, Beállítások... , Egyéb fül, Speciális beállítások gomb, Bővítménykezelő... gomb
  3. a megnyíló ablakban láthajuk a bővítményeket
Hibás vagy üres bővítménykezelő, bővítményfájl:
  1. Zárjunk be minden Office programot
  2. Keressük meg a saját profilunkban az extend.dat nevű fájlt - amely rejtett könyvtárban található -, és nevezzük át (pl.: C:\Documents and Settings\Legyes\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook)
  3. Indítsuk el az Outlook-ot