Naptár
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
|
|
|
|
2006-07-11 | Outlook hibaüzenet: Valamely b?vítményprogram inicializálás sikertelen | Írta: Legyes |
A problémát két helyen kell keresnünk, a b?vítménykezel?ben, vagy a profilunk b?vítmény fájljában:
A b?vítménykezel? elérése:
- Indítsuk el az Outlook-ot
- Eszközök menü, Beállítások... , Egyéb fül, Speciális beállítások gomb, B?vítménykezel?... gomb
- a megnyíló ablakban láthajuk a b?vítményeket
Hibás vagy üres b?vítménykezel?, b?vítményfájl:
- Zárjunk be minden Office programot
- Keressük meg a saját profilunkban az extend.dat nev? fájlt - amely rejtett könyvtárban található -, és nevezzük át (pl.: C:\Documents and Settings\Legyes\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook)
- Indítsuk el az Outlook-ot
| Duplicate entry '242634' for key 'PRIMARY'
INSERT INTO stat ( stat_mname, stat_mid, stat_pagever, stat_datetime, stat_useragent ) VALUES ( 'howto', '87', 'normal', '2025-02-12 14:03:58', 'CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/)' )
|